MEAN GIRLS

Hej allihop!

Idag har varit en stressig dag (som vanligt). Det började med idrott på morgonen, det var bara introduktion och planering när vi ska ha våra enskilda lektioner. Jag fick ganska sent, v. 41, så jag har god tid på mig att planera. Har tänkt att köra skiten ur dom med ett ki-box pass, det brukar de flesta uppskatta. ;)
Vi har haft två jättelånga håltimmar idag så jag, Malin och Johanna passade på att gå på stan en sväng. Jag hittade bara ett par guldiga örhängen och ett vanligt vitt baslinne från Gina Tricot.

Vi slutade vid halv fem idag, efter det skyndade jag mig upp till a6 för att möta Jonna för att shoppa lite.
Jag hittade faktiskt mycket av det jag har letat efter! En blå skjorta som man stoppar in i jeansen, en stor stickad tröja, en kofta och en jättefin hög jeanskjol. Jag är väldigt nöjd!

Det kommer bilder på kläderna lite senare, måste äta innan jag tar bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test