MIN LILLA ÖVERRASKNING

Nu är det såhär att jag gjorde en liten sak i Bulgarien som min mamma och pappa sa att jag absolut inte fick göra.
Mamma har alltid sagt att jag får göra vad jag vill med min kropp efter jag har fyllt 18 och eftersom jag inte har gjort det än har jag aldrig fått göra någon tatuering.
Men jag tog tillfället i akt och tänkte att det bara är några månader kvar tills jag fyller och tatuerade mig nere i Bulgarien i tisdags.
Det blev mitt namn i nacken och jag är verkligen skitnöjd och vet att jag aldrig kommer att ångra den.

Här är en bild på den.



Försökte få en bättre bild, men det är rätt svårt att ta en bild på sin egen nacke och ingen är hemma heller!
Johanna skrev också sitt namn i nacken och det blev också jättefint!

Nu ska jag lägga mig, mår inte alls bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test