NU BÖRJAR ALLVARET

Jag hade min första lektion i Matte C idag. Jag är så himla glad över att slippa min gamla mattelärare, Maud.
Nu har jag istället en lärare som heter Per Persson (whats up with the name?) som verkar vara jättebra!
Tur det eftersom matte inte är min starkaste sida...
Man börjar verkligen känna att vi går sista året nu, jag har bara haft några lektioner men alla ämnen startar så snabbt att det känns som att jag har läst det i flera veckor!
Hade även första lektionen i Psykologi A idag. Det här kommer nog bli mitt favoritämne, jag tycker sånt är så himla intressant! Att lära sig olika beteenden och hur människor tänker och varför. Som sagt, sjukt intressant!

Idag skulle egentligen jag och Jonna shoppa, men hennes mobil hade gått sönder så jag fick inte tag på henne.
Men vi tar det på måndag istället, kommer bli kul!

Nu ska jag sätta mig ner och läsa lite matte, sen är det dags för en långpromenad med mamma.
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test