NUTRILETT

Jag kom hem från jobbet för en liten stund och tvingar just nu i mig en Nutrilett- shake med chokladsmak.
Den smakar typ...havre med billig choklad. Inte gott alltså!
Men jag fick några från jobbet, så jag tänkte att det är väl lika bra att testa. Jag har tänkt att dricka dom istället för att äta kvällsmat eftersom man inte ska äta så mycket på kvällen.

Jobbet gick bra idag, jag hade en trevlig pratstund med Malin. Hon hade haft det bra i Tunisien och blev chockad över alla galna storys jag berättade om när jag var i Bulgarien för några veckor sen! :)

Jag ska snart ta en lååång, varm dusch. Det behöver jag känner jag. Börjar vid halv tio imorgon så jag kan gå och lägga mig lite senare idag så då ska jag passa på att se Sex and the city - avsnitten som börjar vid 23 på trean. Gör det ni med!


Nej, dags för duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test