PUSH IT

Puh, vilken dag!
Den började med (som jag skrev i förra inlägget) att jag vaknade bakis vid halv åtta, drog upp mig ur sängen och släpade mig till jobbet. Där jobbade jag 10 - 18, det gick faktiskt ganska fort idag och det är ju alltid positivt.
Men jag träffade den otrevligaste människa jag någonsin träffat i hela mitt liv... Usch!

Johanna kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte direkt till Friskis för att gymma. Det var grymt skönt idag, känner verkligen att vi är igång nu! Det var typ bara jag, Johanna och alla biffar där. Men vi visade dom hur man skulle göra, så det var lugnt. ;) haha!

Nu är jag hur trött somhelst, har precis ätit lite och ska faktiskt krypa ner i sängen snart.
Har sovmorgon till halv tio imorgon. Börjar med idrott, orkar inte! Min kropp behöver sömn, mycket sömn...

Godnatt allihop, imorgon ska jag shoppa med Jonna så då ska ni få se massor av nya kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test