SISTA SOMMARLOVSDAGEN

Martin påminde mig igår att det är min allra sista sommarlovsdag idag, någonsin!
Jag ska ju börja trean och efter det ska jag åka till Australien och jobba, så ingen semester där inte.
Kan inte bara nästa år komma nu? Jag orkar inte med skolan just nu...

Idag skulle egentligen jag och Johanna köpa gymkort på Friskis och samtidigt gymma, men hon mår inte bra idag så vi får ta det någon annan dag! Kanske imorgon?
Så jag ska istället passa på att storstäda mitt rum, köpa lite nya block och pennor till skolstarten och mentalt förbereda mig inför skolan så mycket det går! Malin och Hannah ville att jag skulle åka in till stan och luncha med dom, men jag tror jag gör min underbara sallad här hemma istället!

Igår köpte jag och mamma färg till mitt rum, vi passade även på att gå in till Elgiganten och köpa en vågtång till mig.
Jag har velat ha en jättelänge, och nu hittade jag en som verkar fungera fint till ett väldigt bra pris.



Obh Nordica, 349 :-

Ska testa den idag, så får ni reda på om den fungerade bra lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test