SNART FREDAG...

Kom hem från skolan för en stund sen, dagen har varit helt okej men varför lyckas jag alltid bli så trött på psykologin? Kanske är det för att jag inte tror ett skit på Freuds teori om människan, han tror att barn mellan 0 - 2 år har en sexuell drivkraft. EEEEHM?

Nu är jag hemma iallafall och är sjukt hungrig. Blir nog vegetariska örtbiffar med sallad, gott!
Haha, jag fick precis ett samtal från min käre far. Vi pratade om att jag aldrig hälsar på hos honom och helt plötsligt sa han:
- Men vet du en sak? Det enda sättet för mig att få reda på vad du gör om dagarna är att läsa din blogg!

Så nu vet jag det. Min pappa läser min blogg. Det är ju alltid kul att ha blandade läsare, eller hur? :P

Idag är det planerat att städa mitt rum (orkade inte det igår!) och ta en runda på spåret, om min magvärk går över vill säga... Det ska bli så otroligt skönt att springa igen, har inte gjort det på typ en och en halv månad!

Today i´m wearing this:



                                              Skjorta från H&M
                                           Jeans fran Gina Tricot
                                            Stövlar från Din Sko

Dags att laga mat!


Kommentarer
Postat av: Bea

Heej:) Alltså ja har inte gjort mina där innan, men alla på Gina gör sina där typ och är jätte nöjda. Ja ska gå hos en ganska ung tjej nu (sandra) som hade ett erbjudande. 550 för tippar med fransk. 650 för glitter typ.. Annars ligger de runt 800 ungefär. Ella är väl den som är mest populär men även svårast att få tid hos. Lycka till och ha de kanon=)

2008-08-28 @ 18:16:50
URL: http://beea90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test