TJUVSTART

Jag kände mig otroligt lat och pluffsig idag, så jag tvingade med mamma på en powerwalk runt sjön.
Jag förstår inte varför jag inte är ute och går oftare, det är ju hur skönt somhelst!
Man bränner även mer kalorier av att gå än att springa, det visste ni va? :)




Min träningsoutfit

Mamma och jag gick förbi affären och köpte ingredienser till världens godaste omelett och grönsaksjuice (det är godare än vad det låter!)
Nu är jag mätt och glad igen, höll på att svimma av hunger under powerwalken...



                                Omelett med tomat och purjolök + sallad
                                                         Grönsaksjuice

Nyttigt och gott! 
Nu ska jag hoppa in i duschen, blev riktigt svettig av promenaden. Imorgon är en ny dag, jag och Johanna ska gymma under den långa håltimman som vi har.

Jag kommer vara superwoman om ett par månader! ;)
                                       

Kommentarer
Postat av: Katti

Va duktig du är :) var också och powerwalkade idag så lite stolt är jag över mig själv

2008-08-21 @ 22:16:54
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test