TRÖTTA FÖTTER

Kom precis hem från stan, det blev en heldag där med Johanna istället för Malin. Malin fick något förhinder, men Johanna är bäst att shoppa med också så jag var glad!
Vi hade en jättemysig dag på stan med mycket klänningletande och mat på Mackmakeriet, Johanna ska på 50- års fest i oktober och behöver någon fin. Tyvärr hittade vi inte den perfekta, men hon har ju några månader på sig.
När det kommer till mig så hittade jag inte så värst mycket. Jag köpte lite smink och en jättesöt klänning från Bobby´s. Blev verkligen kär i den och det bästa var att den var på rea och bara kostade 500 kr!
Bilder på dagens outfit och mina inköp kommer lite senare.

Den enda nackdelen med att shoppa är att man bli så otroligt trött, speciellt om man har trippat runt på stan i 5 timmar med högklackat...

Nu ska jag och mamma åka och köpa färg till mitt rum, nu ska det fan bli lite ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test