TVÅ DAGAR KVAR...

God morgon!

Det slog mig precis att det bara är två fjuttiga dagar kvar tills skolan börjar.
Och jag pallar inte. Jag har alltid innan jag börjat på höstterminen haft någon sorts gnista i mig att börja skolan, det kan vara att det ska bli kul att träffa klasskompisarna igen eller "nu ska jag verkligen ge järnet och bli duktig i skolan".
Men nej, inte i år. Jag har ingen som helst inspiration eller motivation att börja skolan, vill bara åka till Australien NU och börja jobba där NU. Men jag måste vänta ett år innan dess, suck.

Idag är planerna att storstäda mitt rum (det behövs verkligen, tro mig...) och så har jag tänkt att åka till stan en sväng och försöka hitta en stor skjorta att stoppa innanför jeansen och några fina höstklänningar och kjolar. Ska även hålla utkik efter en ny kappa till hösten och ett par nya jeans.
Vi får se vad jag hittar helt enkelt!
Nu pratade jag med Malin precis, hon ska joina mig på stan idag igen!

Måste duscha och göra iordning mig nu.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test