VERA 1 ÅR

Shit, jag kan inte förstå att tiden har gått så fort. Idag fyller min underbara och enda kusin Vera 1 år och det känns som igår när jag fick samtalet av mormor att Lotta skulle föda.
Grattis älskade Vera, du kommer att bli likadan som mig när du växer upp, det känner jag på mig. ;) Stackars Lotta!

Vaknade vid kvart i elva, skönt eftersom jag somnade vid tolv igår så jag har sovit ganska många timmar.
Jag är på god väg att ta igen alla de förlorade sömntimmarna i Bulgarien!

Vid ett-tiden ska jag möta upp Johanna på stan och vi ska äntligen köpa ett gym- och passkort på Friskis & Svettis. Det ska bli så grymt skönt att börja gymma igen, känner mig ganska otränad för tillfället även ifall jag har gått ner efter Bulgarien. Men det är ju inte det som räknas, eller hur?

Senare kommer min älskade "syster" Louice hit från Ulricehamn, vi ska berätta allt som har hänt under våra resor till Bulgarien och Rhodos och bara ta det lugnt och hyra film och käka godis. Mysigt!

Jag har en sak att visa er, bild kommer på det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test