VI SYNS, HÖRS OCH LÅTER MEST!

Det tycker jag stämmer in rätt bra på oss tjejer som åkte till Sunny.
Checka bara balkongen vi fick, den största på hela hotellet! Det är den vita längst ner i mitten. Mycket större än vad den ser ut på bilden!
Vi hade förfest där varje kväll och det kom säkert 30 pers.



Bilder kommer nästa vecka eftersom Johanna har kameran och hon åker till Tyskland idag och kommer hem på tisdag.
Så ni får vänta och se de sjuka bilderna ;)
Jag vill bara passa på att tacka mina tjejer, ni gjorde den underbara resan perfekt! Älskar er så himla mycket, det här måste vi göra om nästa år.

Nu ska jag sussa lite igen. Mitt huvud och bihålor dödar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test