BLONDINBELLA INVADERAR TV:N!

Ni har väl inte missat Blondinbellas stora tv- debut?
Det var premiär för hennes "tv-dagbok" idag på tv400 och jag personligen tyckte att det sög.
Det är ganska uppenbart att hon bara spelar och att hon försöker göra sig dum som om det skulle vara bra på något sätt. "Jag hatar att diska", "Det skulle verkligen vara värt att skaffa städhjälp när jag skaffar lägenhet".
SHIIIT vilka i-landsproblem du har tjejen!

Anyhow, ni kan väl checka det här om ni vill.

Nu ska jag sova, blev jättetrött av all mat vi blev bjudna på!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Då är vi två , jag tycker hon är pinsam : )

2008-12-16 @ 13:07:40
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test