CHANGE OF ROOM...

Shit vad jag har arbetat idag!

Jag pallade inte att dela rum med min syster mer av skäl som jag inte tänker skriva här, så jag flyttade alla mina saker till ett annat rum vi har här på nedervåningen. Jag fick ingen hjälp så jag har förflyttat min säng, ett skrivbord och en dator alldeles själv. Damn I'm good!
Det är jävligt stökigt där inne nu, men det kommer nog bli mysigt tillslut. Skönt att ha ett eget rum igen! Jag och Johanna ska antagligen flytta till lägenhet i februari, så jag behöver bara uthärda i ett par månader till. :)

Jag har inte kunnat få tag i Jonna, så det får bli en tevekväll med Harry Potter och en godispåse. Det tackar jag inte nej till. ;) Jag har faktiskt börjat gilla Harry Potter- filmerna, de är riktigt spännande! Och ja, jag vet att jag är trög...

Vi hörs lite senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test