DAGENS I-LANDSPROBLEM...

Idag fick jag hem min efterlängtade fejk-pälsjacka.
Den såg jättefin när jag testade den, men.....
Den var för kort! Jag blev så jävla sur, jag tog medium (jag brukar ha small) och så passar den ändå inte!

Såhär ser den ut:



Från pinkywebshop.se

Jag tycker den är jättefin, men som sagt passar den inte i längden. Frågan är om jag ska ta large istället? Jag läste på hemsidan att längden är hela 7 cm längre men det är inte så stor skillnad på bysten och armlängden.

Men large är slut i lagret för tillfället, så jag måste ringa henne och fråga om det.

Vad tycker ni? Är den värd att lägga så mycket energi på att hålla på att byta och ringa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test