DAGS FÖR MASSAGE!

Vaknade upp ännu sjukare än vad jag var igår med igentäppt näsa, huvudvärk och helt yr. Det blev dock bättre efter en dusch och skitvarmt te, så nu mår jag relativt bra.

Idag ska jag få massage! Min syster gav mig en timmes klassisk massage på Hudoteket som födelsedagspresent, så jag ska snart åka in till stan. Det ska bli så himla skönt, jag har aldrig fått "riktig" massage så det kommer bli en ny upplevelse!

Efter massagen ska jag jobba mellan 17 - 20, sen bär det av till mamma för att sova där. Hon lagar jämt så god mat och det skulle jag verkligen behöva nu. Imorgon kommer bli en stressig och rolig dag, det är ju nyårsafton! Den största festdagen av dom alla. Jag, Malin och Hannah ska äta gott hemma hos Malin för att senare åka in till Bankeryd på någon fest. Hoppas det blir kul!

Nu måste jag göra iordning mig, jag blir jämt kvar framför datorn för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test