DÅLIG UPPDATERING

Jag vet, jag har inte uppdaterat på hundra år... Men jag har verkligen inte haft tid!

Anyhoooow, igår gick jag i skolan hela dagen och jobbade mellan 17 - 20. Det gick otroligt segt, jag räknade verkligen varje minut. Men jag fick ju betalt, det är ju trots allt det viktigaste ;)

Idag var det skola mellan 09.30 - 14, sen gick jag och Johanna direkt till Friskis och gymmade en timme ungefär. Vi ska komma igång med träningen nu har vi tänkt. Jag har inte vart på Friskis på typ två månader! Skäms på mig.

Efter träningen gick vi till Gina och jag köpte ett par jeansliknande leggins. Jag hann inte prova dom eftersom jag hade bråttom till bussen, och sen när jag kom hem och testade dom så var det tre skitstora hål i sömmen!
Så jävla lack blev jag. Men det är väl bara att gå tillbaka och byta eller få tillbaka pengarna.

Har spenderat resten av kvällen med att plugga sönder mitt liv, vi har psykologiprov imorgon.
Det känns rätt bra, jag kan allt relativt bra nu. :) Men varje gång jag säger så går det skit. Så jag ska nog sluta säga det!

Imorgon har jag och Johanna tänkt att köra ett Ki- box pass på 85 min. Jag älskar verkligen det! Varför går jag inte oftare? Det ger så otroligt bra träning och det är så jäkla kul!

Nej, nu ska jag sluta tjata om mitt liv. Hoppas ni har det bra!
Dags för en vit grapefrukt och the.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test