DÖ, BOROMIR, DÖ!

Just i detta ögonblicket dör våran kära Boromir. Han har fått en pil i hjärtat av ett monster och ligger och frustar som en gris när han ska få fram sitt budskap till Aragon. R.I.P käre Boromir...

Nej, men seriöst. Malin kom hit innan och vi har tittat på Harry Potter, ett antal Sex and the city- avsnitt och nu på Sagan om ringen. Intressant blandning.
Malin ska sova här inatt, det som är skitjobbigt med det är att jag måste bädda en säng till henne mitt i natten. Men hon vet att hon alltid är välkommen!

Imorgon är en ny dag kära läsare, då ska jag och Malin träffa Johannapluttan för en fika och massa skitsnack. I love it!

Förresten, jag har kommit på att jag saknar mitt bruna hår. Tror jag.

Brunett


vs.

Blond



Vad tycker ni? Jag behöver några andra åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test