FÖRSTA DAGEN AVKLARAD

Så, nu sitter jag här nöjd och full med mat i magen. Mamma lagade världens godaste risotto till jag kom hem från jobbet! Tack mamma <3
Jobbet gick ganska bra idag, förutom att jag fick en "må illa"- attack och trodde verkligen att jag skulle spy ett tag. Tänk er paniken av att sitta i en kassa och inte kunna springa till en toalett... Det är fan min värsta mardröm!

Idag hade vi julavslutning i skolan, jag försov mig (okej, det var lite planerat) men hann till fikat och lekandet. Katrin och Maud, våra klassföreståndare, är så jävla härliga! Vi körde charader och självklart vann vi tjejer. ;)

Efter skolan drog jag och Johanna till gymmet. Vi körde mycket mage och armar, men efter ett tag började jag bli yr och mådde illa. Så vi var inte på gymmet mer än en timme.
Undrar om jag börjar bli sjuk eller nått? Det kan inte vara magsjuka, för då skulle jag spytt redan. Jag kanske har brist på något ämne? Det skulle fan inte förvåna mig, jag som äter så dåligt...

Nej, nu ska jag mysa vidare med mamma.
Vi hörs imorgon efter jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte gymma mer än 1 timme per dag, man förstör musklerna istället för att bygga upp dom isf. Bara så du vet :)

2008-12-20 @ 18:15:26
Postat av: Josefine

Fast en halvtimme av den timmen står jag och Johanna och tramsar och klagar på hur ont stortån gör och hur jobbigt det är. Haha!

2008-12-20 @ 22:17:59
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Linus

Du kanske e gravid!!

2008-12-21 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test