GOD JUL!

God jul allihop, hoppas ni har och har haft en jättemysig dag!

Vi kom precis hem från Farmor och Farfar efter att ha ätit julmiddag och delat ut julklapparna.
Den här dagen har verkligen varit mysig. Känner att jag börjar bli lite vuxnare nu, uppskattar sällskapet mer än presenterna! Men det bor fortfarande ett litet barn i mig eftersom jag slet upp alla klappar jag fick...
Jag fick bland annat:

  • En eltandborste
  • Alla säsonger med Sex and the city (vänner, ni är välkomna att joina)
  • Ett kit från Body Shop
  • Ett halsband
  • Vantar
  • En bok

  •  Är jättenöjd med alla presenter, tack så mycket!

    Imorgon ska jag och Jonathan upp till Stockholm för att fira jul med mammas sida av släkten. Jag kommer att vara där tills annandagen, sen blir det utgång på kvällen med mina brudar och Dalapojkarna kommer även ner. Kommer bli kul att träffa dom!

    Lägger upp en bild på vad jag hade på mig idag lite senare, hörs sen!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
    Test