GOTT NYTT ÅR EVERYONE!

Jag har precis kommit hem till Mullsjö, sov hos mamma inatt.
Jobbet igår gick relativt smärtfritt förutom konstant nysande, haha!

Idag är det ju nyår! Jag är fan inte alls sugen på grund av den här jävla förkylningen. Jag nyser typ en gång i minuten, huvudet dunkar, ögonen rinner och jag tror att jag har feber.... Det är sjukt vad snygg jag kommer vara ikväll!

Vi ska äta middag hemma hos Hannahs pojkvän och sen gå vidare till någon killes fest. Jag har ingen aning om vem det är, men det kommer nog bli nice.
Jag ska försöka vara pigg hela kvällen, alkoholen hjälper nog till litegrann med det ;)

Nej, nu ska jag städa lite och ta en varm kopp te.
Bilder från ikväll kommer nog upp här imorgon!

Gott nytt år allihopa, ta det lugnt med raketerna nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test