GREEN STREET HOOLIGANS

Jag fick inte så många timmars sömn inatt eftersom jag kom hem vid halv 5 och väcktes vid 10.
Så det är nog snart läggdags för mig, och imorgon ska jag verkligen sova ut!

Jag och syskonen har precis tittat på Green Street Hooligans, vadå nostalgi! Jag kommer ihåg när jag och Emma var besatta av den filmen och spolade tillbaka saker som vi tyckte va roligt minst 20 ggr. Typ "oy oy OY oy oy" och "reeeally?" med målbrottsröst. Det är bara jag och Emma som fattar! ;)
Haha, shit. Det var tider det.

Imorgon ska jag göra klart det sista på projektarbetet, måste verkligen göra detta bra nu. Annars kommer jag att bli så jäkla ledsen, denna terminen har det verkligen inte gått bra för mig i skolan. Engelska är det enda jag är riktigt duktig på, så det är klart jag vill ha bra betyg i det!

God natt sötnosar, vi hörs imorgon!



Inatt ska jag drömma om killen som jag är smått kär i, Charlie Hunnam (han i rocken).
Vi ses i mina drömmar Charlie! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecha

Hahaha, den ska jag kolla med på idag! :D

2008-12-14 @ 19:26:54
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test