GREY´S ANATOMY

God kväll!

Har precis blivit klar med att städa hela vår undervåning, det tog typ 2 timmar... Men det är skönt att få det gjort iallafall!
Emelie ska bara städa vårt rum, sen är det klart.

Om typ 5 min börjar Grey´s Anatomy, hoppas det blir lika spännande som förra gången!
Förresten, jag är så himla dum i huvudet ibland. Jag glömde totalt att titta på Desperate Housewives igår... Och det var ju säsongsavslutningen!
Någon som vet när reprisen går?

Har ni sett min nya design? :) Jag har inte ändrat så jättemycket, bara stilen på texten och rubriken. Är ganska nöjd faktiskt! Man måste ha lite förändringar ibland.

Emelie var ute i stallet idag... Fy fan vad jobbigt det måste ha varit för henne. Jag ska följa med i helgen och hjälpa henne med att ordna med sakerna och bara sitta i boxen och tänka.

Nej, nu börjar Grey´s.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test