HANDIKAPPAD x2

Jaa, kära vänner. Hur lyckas jag egentligen?

Nu har det hänt igen. Ännu en skada, i knäet denna gången. Vi spelade fotboll på idrotten igår och hela knäet vreds ur led. Så nu ser det helt fucked up ut. Jag ska till sjukhuset imorgon, hann inte idag eftersom jag var tvungen att jobba.
Så jag har hoppat runt som en liten handikappad hela dagen :)

Så det blir att ta ledigt från jobbet imorgon och vara på sjukhuset heeela dagen. Jag har erfarenhet av den jävla väntan...

Aja, idag har jag som sagt jobbat. Det gick relativt bra, jag har ganska ont i halsen så det var lite svårt att prata stundvis.
Men nu har jag kommit hem och ska ta mig en stor kopp the och äta risotto med familjen. Det blir en lugn kväll ikväll. Det kanske inte är det bästa att springa runt med ett fuckat knä. :)

Vi hörs imorgon efter sjukan!
Wish me luck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test