HOW COULD THIS HAPPEN TO US?

Fuck för denna jävla dagen...

Jag är fortfarande väldigt chockad över det som hände igår och har inte riktigt fattat det än. Allt gick ju så snabbt och helt oväntat...

Emelie ville vara ensam idag så jag åkte in till skolan även fast jag verkligen inte ville. Kämpade mig igenom dagen, gick bara in på toan och grät två gånger (bra Josefine!).
Åkte hem vid två och har sedan dess bara lagat mat till mig och Emelie och städat lite.
Måste sätta mig ner med mitt projekt i Engelska C, men jag har ingen som helst inspiration. Det ska vara inne på torsdag och jag har inte ens skrivit hälften. Jag funderar på att prata med Katrin om omständigheterna här hemma och hoppas att hon förstår så jag kan lämna in det några dagar senare.

Ikväll ska jag och Emelie mysa framför teven och kanske köpa pizza. Har inte ätit det på evigheter, så nu är det dags!
Imorgon går jag en kort dag, så jag ska nog gå på stan och leta efter ett par stövletter och ett par jeans.

Har inget intressant att skriva förutom att jag är så jävla ledsen just nu... Hur kunde det här hända?

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad är det som hänt? :O

2008-12-09 @ 21:45:21
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Josefine

Läs inlägget innan...

2008-12-10 @ 09:52:40
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test