I`VE GOT SOME MONEY ON THE BANK AND SOME JUNK IN THE TRUNK

Jag sitter äntligen hemma i Mullsjö efter en jobbig helg.

Jag har ju jobbat hela helgen, både fredag kväll, hela lördag och hela söndagen. Utmattande!
Jag har prov på onsdag och inlämning av ett stort projektarbete på torsdag så det blir mycket plugg. Det kommer bli en stressig och krävande vecka...

Jag skulle åkt till sjukhuset idag egentligen för mitt knä, men jag behövde verkligen pengarna. Så jag ska ta ledigt från skolan imorgon och åka till akuten ENSAM. Jag har aldrig varit ensam på ett sjukhus förut, men nu har jag ju fyllt 18 så jag får väl klara mig själv! (jag kommer dö)

Har haft en bingolottokväll med syrran ikväll, såklart traditionen fortsätter!
Ska snart gå och lägga mig, jag ska in till Jönköping ganska tidigt imorgon eftersom det tar hundra år innan man får hjälp på akuten...

Ha det så bra, vi hörs imorgon efter sjukan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test