JAG HAR HAFT SEX MED...

Din mamma!

Fan vad uttråkad jag är... Jag och Emelie sitter och tittar på Super Sweet 16, det är så underhållande att se små bortskämda bratz som tror att de snyggast och bäst i världen!

Idag har jag gått i skolan mellan 08 - 14.30, en lång och tråkig dag. Vi har bara haft typ tråkiga lektioner som matte och rättskunskap. Men på psykologin gjorde vi ett intressant prov som jag och fyra till i klassen fick vara med på.
David, som var först ut fick höra en historian med massa detaljer i, sen skulle han återberätta den för mig och jag för nästa osv. David var så jävla dålig på att förklara, så han fuckade upp allting genom att säga att det var en dansk istället för en finländsk och att en norrman gjorde mordet istälet för en svensk. :P

Anyhoow, idag ska jag bara chilla och träna lite pilates.
Vi har Lucia i vår skola imorgon kl.8, men jag ser det som en chans att börja senare. Så det blir en liten sovmorgon för mig. ;)

Dags att frossa i mango!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test