JULSTÄDNING

Fy fan vad jag och Emelie har städat idag...
Nu är våran lägenhet jättefin och julstädad! Jag tror vi har hållt på i minst 3 timmar, och man säger ju att städning bränner mer kalorier än sex, så jag klagar inte. ;P

Idag ska jag träna Pilates i en timme, slå in julklapparna (min favoritsyssla på jul) och senare ikväll kommer Malin, Johanna, Hannah och kanske den andra Malin hit. Vi ska mysa och titta på Bingolottos uppesittarkväll. Självklart ska vi spela också, men jag kommer inte vinna ett piss som vanligt!
Jag ska också försöka hinna åka ut till stallet och hälsa på Emelies nya polle Hugin, men det är inte säkert jag har tid med det...

Igår kom Malin hit och vi tittade på Waterboy och Happy Gilmore. Fan vad jag älskar hans filmer, speciellt Happy Gilmore! Han känns verkligen så naturlig och som en av oss vanliga typ.

Nu ska jag ta något att käka.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test