KAN NÅGON SLÅ MIG?

Jag har fortfarande inte börjat plugga... Herregud, klockan är liksom halv 7 och provet är imorgon.
Bra Josefine, verkligen.

Jag har istället gosat med katterna, glott på teve, ätit, städat lite... Ja, typ allt som man kan göra här hemma förutom att plugga. Jag får väl sitta uppe hela natten som jag brukar göra inför prov.

Förresten, fan vad jag hatar min katt just nu! Det ligger något som prasslar på köksbordet och jag har fått jaga bort honom minst 5 gånger eftersom han älskar att äta saker som inte är mat. Hur många gånger kan det ta för en katt att fatta? Jag gissar allt för många... 



Han är iallafall söt när han sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test