KEEP YOUR HEAD UP HIGH

Men det är jävligt svårt just nu. Fy fan vad låg du är, fattar inte ens hur du kan säga såna saker.
Jag tror inte vi kommer ha kontakt efter jag har flyttat till USA, det kommer bli så jävla skönt eftersom du är den största anledningen till varför jag har självförtroendet i botten och inte tror på mig själv ett jävla piss!
Och du ska vara min syster... Från och med idag är du inte det. Nu räcker det, jag tänker inte lyssna på hur ful jag är, att det är helt omöjligt för mig att få ett G och hur jävla misslyckad jag är som failar i skolan och är ute och festar hela helgerna. Fuck you right back, "sis"!



Jag hade det jävligt trevligt igår iallafall. Jag åkte in till Ellen vid halv åtta och förfestade där med Malin, Ellen, Emma, Fredrik och Hedman. Vid 22- tiden drog vi till Amor och träffade på massa vi känner, många från klassen och en gammal pojkvän till mig, Christofer. Det var skitkul att träffa honom, vi ska ta en fika i veckan. :)
Vid halv tolv- tolv gick vi vidare till Centrum och dansade hela jävla natten. Underbart!


Haha, nu har det hänt igen. Förra gången jag var på Centrum ramlade jag och Ellen i trappan.
Igår satt jag i Ellens knä och dansade, och självklart ramlade vi IGEN!
Det måste vara någon förbannelse jag och Ellen har över oss. ;)

Nej, nu ska jag sätta igång med att göra klart mitt projekt i Engelska C. Det ska vara inne på måndag och jag har fortfarande mycket att göra, så better get on with it!

Kommentarer
Postat av: den hatade

Du får gärna ta bort detta inlägget, det känns inte så kul att du har skrivit så...vi vet båda att vi sa hemska saker, inte bara jag...

2008-12-15 @ 23:16:44
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test