LIVET LEKER

Hej alla, nu har jag äntligen tid att skriva lite här.

Det har varit ett par stressiga dagar!
På juldagen åkte jag och Jonathan upp till Stockholm för att fira jul med mammas sida av släkten. Det var underbart att träffa Vera igen, har saknat henne sjukt mycket!
Vi delade ut julklappar, åt mat och satt och pratade hela kvällen.
Och lyssna på det här; JAG HAR ÄTIT KÖTT!
För er som inte vet så har jag varit vegeterian i nästan 3 år, men jag vara bara tvungen att smaka på Peters underbara kalkon som han gör varje år. Och visst var det för jävla gott, jag ska nog börja äta kyckling lite smått faktiskt. Det är nog bra för mig eftersom jag slarvar med att få i mig tillräckligt med protein och jag börjar verkligen känna av det nu...

Jag åkte med mamma hem igår vid halv fem tiden och kom hem till Mullsjö vid 20. Kort därefter kom Malin och Dalapojkarna, Martin, Mattias och Mikael. Det var skitkul att träffa dom, vi spelade TP och drack lite.
Jag och Malin funderar på att fira nyår i Borås med dom!

Idag ska jag vara med Jonna om jag får tag i henne denna gången, haha ;)
Hoppas verkligen det, har inte träffat henne på ett tag nu.
Men om du ser det här Jonna så kan du ju ringa mig om inte jag har hunnit före!

Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test