MIN RÖV GÖR ONT

Idag har jag suttit i sex timmar och skrivit på mitt projektarbete i Engelska C. Jag blev äntligen kvar vid 18.04 och loggade in på skolkompassen där man skickar in arbetet.
Och vad fan får jag se? Jo, inlämningstiden stängde för 4 minuter sen! Förstår ni hur jäkla förbannad jag blev?
Jag och min lärare kom överens om att jag fick helgen på mig för att göra klart arbetet eftersom det har hänt vissa saker här hemma, så jag tänkte vara duktig och lämna in det redan idag istället för imorgon.
Men NEJ, såklart går det inte...

Annars idag har jag inte gjort så mycket annat än att plugga. Jag gick upp vid 12 idag, mådde konstigt på morgonen så jag låg kvar i sängen extra länge.
Nu tittar jag på Gossip Girl, vilken dramatik! I love it ;)

Imorgon har jag bara en lektion mellan 12.40 - 14.30, så det blir en skön sovmorgon.
Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test