NU BÖRJAR DET ARTA SIG

Har suttit framför datorn i nästan 2 timmar med mitt projekt i Engelska C. Det börjar närma sig slutet och det känns som om allting börjar knytas ihop. Skönt! Jag har oroat mig för detta projektet eftersom engelska är mitt favoritämne och jag vill få så bra betyg som möjligt.

Min lillebror har varit så gullig idag, han cyklade till affären och handlade godis till oss båda. Så nu har jag en Cola light och Riesen som väntar på mig!

Ikväll ska jag ta det lugnt och plugga en timme till. Jag har inte kunnat få tag på Jonna, vi skulle ju egentligen träffas idag. Men vi får väl ta det någon annan gång!

Skriver lite mer ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test