NU BÖRJAR JULLOVET!

Nu sitter jag här med magen full av julmat och tittar på Populärmusik från Vittula, en jävligt konstig film om jag får säga det själv. Jävla finnar! ;)
Vi har firat jul hemma hos mormor och morfar ikväll med massor av mat och prat. En väldigt trevlig kväll!

Jag har ju jobbat hela helgen, närmare bestämt 20 timmar, så nu när jag är ledig börjar det äntligen kännas som jullov.
Jag ska bara jobba mellan 17 - 20 på tisdag, sen är jag ledig i en vecka!
Imorgon ska jag åka in till stan och handla julklappar, jag har bara köpt en hittills... Men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till alla, så det borde ordna sig!



Det här är Emelies nya häst Hugin, söt va? :)
Jag ska åka ut till stallet imorgon och hälsa på honom har jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test