NYÅRSKLÄNNING: CHECK!

Yo homies!

Kom hem från stan för en stund sen. Vi hade bara en lektion idag mellan 12.40 - 14.00 så jag och Malin passade på att gå på stan en stund efter skolan.
Jag hittade en jättesöt partyblåsa som jag ska ha på nyår, den är lite metallic och puffig!
Ni får se den lite senare, har inte haft tid att ta kort på den än. Det är så skönt att ha det gjort, jag brukar alltid springa runt dagen innan och bara roffa åt mig något att ha...

Idag ska jag städa upp lite här hemma och sen sätta mig ner och plugga till Rättskunskapsprovet på torsdag. Jag missade det ursprungliga provtillfället och såklart la min lärare in ett annat tillfälle den sista dagen på terminen...
Klart man måste kämpa in i det sista!

Tror jag ska gå till godisfabriken och köpa lite godis till min pluggningskväll.
Ja, det skulle sitta fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test