SNART KAN JAG SLAPPNA AV...

Hej sötnosar!

Jag har inte kunnat uppdatera eftersom jag sov hos mamma inatt och har varit för upptagen.
Jag har iallafall jobbat mellan 17 - 20 igår, det gick relativt smärtfritt faktiskt. Men jag ska jobba hela helgen och det kommer bli mindre kul...

Tittade ni också på Titanic igår? Jag blev kär i Leonardo på nytt, tycker verkligen han är så jääävla snygg! Shit, jag skulle inte tacka nej till honom...
Och filmen är ju helt underbar också! Lipade som en unge typ 5 gånger. Tur att ingen såg ;)

Idag ska jag spendera eftermiddagen och kvällen med att plugga, jag har nämligen Rättskunskapsprov imorgon!
Min lärare är så himla snäll, han la provet dagen innan jag slutar skolan! (NOOOOT)
Men det är väl bara att acceptera läget och gör det man måste.

Förresten, jag blev så jäkla glad innan! Jag trodde verkligen att jag skulle få G i Psykologi A eftersom jag har haft typ ett poäng under VG på båda proven. Men vi hade betygsamtal idag, och guess what?
Jag fick VG!! :D Det gjorde verkligen hela min dag, så nu ska jag gå runt och le mot alla jag träffar idag!

Vi hörs senare, nu är det plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: Melina

En överdos av ångestdämpande, sömntabletter och smärtstillande är väl ändå att ta livet av sig? Eller vad menar du? Jag pratade om Heath Ledger, right? :P

2008-12-17 @ 17:23:08
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: kissan AKA horan

GRATTIS!!!:):):)

2008-12-18 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test