SPAKVÄLL

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, jag skulle ju egentligen plugga psykologi men det fick bli en "ta hand om mig själv"- kväll istället. Och jag klagar inte! :)

Har precis skrubbat hela kroppen, smörjt in den, plockat ögonbrynen och haft ansiktsmask.
Nu känner jag mig riktigt fräsh igen!
Det är bara en av mina naglar som fattas... När jag skulle ta på mig skon imorse gick halva tumnageln av! Jag blev så jävla arg, det förstörde verkligen hela min dag. Jag ringde till Salongen och som tur var hade dom tid imorgon kl. 16 så de kan ordna nageln!

Jag tror jag måste läsa några sidor i boken nu... Det tar emot, men jag måste.



Fan vad snygg jag är i min ansiktsmask!


Godnatt, vi hörs imorgon babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test