THE MANDLES ARE HUGE

Fan säger jag bara. Jag har blivit sjuk under natten, mitt huvud dunkar och min ena halsmandel är lika stor som en tennisboll typ... Kul att vara sjuk på nyår, verkligen. Men jag ska inte vara negativ, jag har mått värre och gör det bästa av situationen!

Jag har knarkat massa alvedon idag, så jag ska träffa mina vänner för en tjejkväll! Det blir jag, Malin, Johanna och Hannah. Vi ska laga mat och titta på någon film tror jag, har verkligen saknat mina tjejer. 

Förresten, jag har varit skitduktig idag! Jag har städat ur mitt nya rum som var ett "lägg gamla papper och gamla tidningar som inte behövs längre"- rum innan, så jag har slängt massa saker och nu börjar det äntligen se ut som man kan bo där. 
Jag har också tittat på sex avsnitt av Sex and the city, så nu är jag klar med säsong 2. Det betyder att det bara är 4 säsonger kvar... :/ 

 Shit måste börja göra iordning mig nu, jag ska vara hos Malin vid 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test