TJOCKIS

Har precis suttit ner med Emelie och ordnat med livförsäkringen för Triad. Så nu är det klart... Men det är skönt att få det gjort så slipper man oroa sig för det.

Känner mig så jävla tjock idag, fy fan vad jag behöver gå ner i vikt alltså... Skärpning nu! Ska börja äta mycket frukt och lite kolhydrater och sån skit. Och det är verkligen dags att sätta igång med träningen också, om mitt knä tillåter. Jag ska nog börja lite smått med pilates och sånt som inte belastar det. Gymkortet ska dammas av också. Nästa vecka får det bli!

Nej, nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig relativt tidigt. Behöver min skönhetssömn. ;)



Jag & Martin i Bulgarien. SAKNA!!



Sleep tight everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test