TRÖSTSHOPPING

Det blev en relativt kort dag i skolan idag. Hade bara två lektioner och efter det gick jag en runda på stan.

Det jag sökte efter var ett par stövlar och ett par ljusa jeans. Tror ni jag hittar något av dom? SÅKLART INTE...
Jag blir så trött, jag hittar fan aldrig vad jag vill ha. Men det fick bli ett par skinnhandskar från Accent och en vit t-shirt med tryck från Vila.
Ni får se bilder sen. :)

Idag ska jag städa upp lite här hemma och plugga på mitt projektarbete i Engelska C.

Åh, jag måste bara visa några bilder på mina älsklingar som extra söta igårkväll!





Ibland kan dom vara världens sötaste. Men nångång ska ni se de hemska bilderna på Gibbe, han är inte fotogenisk om man säger så. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test