GE MIG ETT NYTT ÅR, TACK

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, mycket!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ens ihåg ifall jag hade ett eller inte, så troligen inte.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, Isabelle och Jonas fick Ellie!

Dog någon som stod dig nära?
Ingen människa.

Vilka länder besökte du?
Thailand i februari och Bulgarien i juli - augusti!

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
En egen lägenhet!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5 - 21 feb, 30 mars, 29 juli - 12 augusti och säkert många många mer.

Vad var din största framgång 2008?
Det är något jag håller för mig själv.

Största misstaget?

Att jag inte har pluggat tillräckligt kanske?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både varit sjuk och skadat mig, men inte så allvarliga saker.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor, helt klart!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner som alltid finns där och stöttar! Kärlek till er.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Just dance med Lady Gaga, I kissed a girl med Katy Perry och Let me think about it! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, no doubt about it.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, tagit vara på min ledighet och försöka reparera min familj.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag hade haft mindre ilska i min kropp, något som jag ska försöka ändra på år 2009.

Hur tillbringade du julen?
Hos pappa på julafton och uppe i Sthlm på juldagen.

Blev du kär i år?
Ja, det blev jag.

Hur många förhållanden?
Inga.

Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, Grey´s anatomy, Sex and the city, One tree hill, Dirty sexy money m.m.

Bästa boken du läste i år?
P.s I love you

Något du önskade dig och fick?
En utlandsresa med mina favoriter och en tatuering,

Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det är klart. Jag har många önskningar ;D

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vi firade mig på söndagen (fyllde på måndagen), så jag gjorde faktiskt inget speciellt. Blev firad av klassen :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Hålla i pengarna, kämpat mer i skolan.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Den har blivit lite mer vuxnare med höga skor, I love it!

Vad fick dig att må bra?
Vännerna och mina djur.

Vem saknade du?
Det vet dom som känner mig.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat många nya människor! Men Bulgariengänget främst.

Årets film?
Ps. I love you helt klart.

Årets sötaste?
Johanna

Årets hetaste?
Martin

Årets största kärlek?
Mina vänner!

Årets besvikelse?
Mig själv

Årets bästa?
Utlandsresorna och fylla 18.

Årets snällaste?
Malin och Johanna, mina pärlor <3

Årets fest?
Alla kvällar i Bulgarien, herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test