VILKEN RESPONS!

Jag skickade ett mail till pinkywebshop.se och frågade om dom kunde ordna så jag kan byta jackan. Jag fick svar efter mindre än 5 minuter. Vilken bra service!
Hon sa att de kunde ordna det bara jag skickade tillbaka jackan, så får jag den nya inom några dagar. :)

Har precis vaknat med en jävla huvudvärk. Och det hjälper inte när en viss person skriker på en hela tiden...
Idag ska jag in till stan vid två typ för att göra ett prov i Rättskunskap. Känner mig inte sådär jätteförberedd, men jag orkar inte komma efter med ett till prov.
Efter skolan ska jag träna på Friskis och sen kanske gå på stan och köpa lite julklappar! Jag har faktiskt inte köpt en enda hittills (skääääms...) så nu är det verkligen dags!

Men frågan är bara vad man ska köpa? Jag har verkligen ingen aning. Jag HATAR att köpa presenter och julklappar!

Nu måste jag ta en dusch och sen fixa iordning mig.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test