WASTE OF TIME!

Fy fan vilket slöseri den här dagen har varit...

Jag åkte in till skolan vid 13.40 för att göra Rättskunskapsprovet vid 14.45. Jag kommer till skolan, går runt och väntar och går och sätter mig utanför den salen vi skulle vara i 20 minuter innan.
TROR NI HAN KOMMER?! Såklart inte. Jag var så jävla förbannad, här har jag varit duktig och åkt in endast för att göra det jävla provet.
Jag kan lova att min lärare kommer få skäll nästa gång jag träffar honom!

När jag ändå hade pallrat mig ända till stan så passade jag på att leta efter lite julklappar. Jag hittade knappast någonting, bara en julklapp till Emelie och en till mig själv. ;)

Jag köpte en handkräm från The body shop som är to die for! Jag älskar hur den luktar och den gör verkligen händerna mjuka som en babyrumpa! :)



Finns alltså på The Body Shop och kostar 135 :-
Nu ska jag äta, har knappt fått i mig något idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test