BJÖRK 18 ÅR!!!


Idag fyller min favoritperson 18 år, alltså Emma Axell. Nu är hon stor, och snart gammal med hängtuttar och rynkor. :)
Grattis min bästa vän, jag älskar dig! <3

Idag har det varit en ganska stressig dag. Jag har gått i skolan, haft en muntlig redovisning som jag förberedde typ en kvart innan och fikat med en kille som jag inte har träffat på typ ett år. Skitkul att träffa honom igen, han har varit saknad!

Sen efter skolan drog jag till Mullsjö och firade Slemma. Där fick jag tårta och kakor och sånt där. Mycket uppskattat! ;)
Hon hade fått en vattenpipa av Sara, jag vill också ha en! Äh, jag får väl komma hem till Emma när jag vill och sno lite braja. haha.

Imorgon blir det core på friskis kl 8.00. Det kommer nog bli kul!
Sen ska jag gå på stan med Emelie, vi ska hitta kläder tills på söndag för att vi ska på dop i Stockholm då.
Och på kvällen är det klassfest hemma hos mig! Det kommer bli kul förhoppningsvis. Loucie, Emma och Jonna kanske kommer också. :)

Nej, nu måste jag verkligen sova. Är så sjukt trött....
PUSSSZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test