I CAN`T HELP YOU FIX YOURSELF


Waah, jag är lycklig nu! Underbara Melle har precis fixat min blogg sida och se hur jävla snygg den blev!!
Jag är nöjd som fan, kan inte bli bättre. TACK! :D
 
Min helg har varit så jävla upptagen. Det började med att skolan slutade vid halv två. Jag stressade hem till mamma, packade och åkte hem till Mullsjö. Jag bytte om och gick till Emma som skulle ha fest hemma hos sig.
Folket började komma vid 20 ungefär. Jag träffade folk som jag inte har sett på hur länge somhelst, typ Melle och Isabelle. Mycket trevlig kväll, det blev lite gosande mellan mig och Emma. Men det ska vi inte gå in på. ;)

På lördagen åkte jag in till Jönköping för att träffa Victor. Vi fikade och pratade massa, skittrevligt. :)
Och när jag kom hem till Mullsjö igen hann jag knappt byta om förrän jag, Malin och Hannah tog tåget till Bankeryd, till Johanna. Där var det också trevligt, men kvällen slutade lite konstigt...

Idag har jag bara tagit det lugnt, ätit middag hos farmor & farfar och fixat lite med datorn.
Någon gång nu under kvällen måste jag plugga till eng provet imorgon. Jag kan väl allt relativt bra, men det är bra att fräscha upp minnet lite kanske.

Shit, jag börjar få lite resfeber nu.. Vi åker om två dagar och jag gillar inte att flyga sådär värst mycket. Jag menar, det tar liksom typ 13 timmar dit, mycket kan hända på 13 timmar... :/
Men jag ska försöka tänka på det positiva, JAG SKA SOLA OCH BADA NONSTOP I TVÅ OCH EN HALV VECKA!
Oh, lovely.

Nej, nu ska jag titta på Top Model 8.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Melina

Varsågod! :)

2008-02-03 @ 21:53:19
URL: http://melle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test