RESEFEBER...


Shit, jag åker om några timmar. 14 timmar för att vara exakt. Jag har inte varit ett dugg orolig förrän nu, precis nu.
Min absolut värsta mardröm är att störta. Känslan att bara falla och falla och det tar liksom aldrig slut. Fy fan.

Hallå, alla. Om jag dör så måste jag skriva att jag älskar min familj, mina vänner och mina djur så jävla mycket.
Ni vet vilka ni är, och ni betyder mer än vad jag kan förklara. <3
Jag vet, jag kanske är paranoid, men jag är allvarligt ganska jävla orolig nu...

Nu måste jag sova för att orka med den långa, långa flygresan.
Jag är tillbaka den 21:a.
Vi hörs då allihopa, ha det bra!

Love you!
Puss

Kommentarer
Postat av: melle

haha. sötnos. det kommer gå bra! :) njut av flygresan istället för att oroa dig! puss. ha det MASSA kul nu!

2008-02-05 @ 07:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test