A TIME FOR A FRESH START

En ny start, äntligen!
Fan vad jag har längtat till att få börja om på nytt.
2007 kan jag summera som allmänt deprimerande. Det har hänt så jävla mycket skit att jag inte ens vill tänka på det. Och så var det ju en viss person som jag inte kunde komma över förrens några månader sen...
Men det är klart att det har hänt bra saker också, jag har fått nya vänner och behållt mina gamla bästa vänner och haft otroligt roliga stunder med dom. Jag älskar er! <3

Nyårsafton var trevligt. Det blev många olika fester och jag träffade mycket nytt folk.
Jonna och jag, lättpåverkade som vi är, blev fulla redan på förfesten hos Emma när vi körde ett drickarspel.
Men that´s life ;)

Idag har jag tagit det lugnt och gått med Emma och Baldrick som jag tycker om att kalla honom. Mycket trevligt speciellt nu när det äntligen har kommit snö! Jag och Emma och kanske alla andra tjejerna ska åka pulka på torsdag. Jag har fan inte gjort det på åratal, vi får se hur det går. :)


Ha det bra alla.
Lycka till med era nyårslöften ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test