LOVELY BELOVED COMPUTER


Weeei, jag har äntligen köpt min egen dator nu!
Det blev en laptop, och jag är så jävla nöjd med den. Perfekt enligt mig. :)
Eftersom jag är den mest otekniska människan så har pappa hjälpt mig med installationer bland annat, han är bra att ha ibland den där pappa.
Tack pappsi <3

Ja, vad har jag gjort den här veckan?
Jag har typ varit i skolan och jobbat lite. Det har inte hänt så mycket faktiskt. Jag är så jävla trött nuförtiden eftersom jag håller på och svimmar hela tiden och på grund av det har jag huvudvärk HELA tiden. Och det gör en ganska trött kan jag säga... Jag funderar på att gå tillbaka till läkaren igen, men vad fan, proverna visade inget förra gången så varför ta nytt blodprov som jag hatar och som bara visar samma sak?
Men jag orkar  inte må såhär länge till. AAAH, pissssssss.

Om två veckor åker jag till Thailand och stannar där från den 5:e till 21:e. Ska bli sjukt skönt att komma ifrån allt och alla och bara umgås med Louice och sola. Vi ska ha så jävla kul baby!

Imorgon ska jag till tandläkaren... Klockan 07.40. YEAH! Jag längtar så mycket att jag dör.
Så nu har jag tänkt att sova så jag orkar upp...

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test