ÄKTA VÄNNER

Jag tror att man en dag inser vilka som verkligen är ens äkta vänner, som genuint bryr sig om en och är engagerad i ens liv och vilka som är ens "tidsfördrivande" vänner.
Jag fick faktiskt ett wake up call idag. Tänker inte gå in på det, men det fick mig att inse vissa saker...

Har fortfarande en hemsk huvudvärk. Det förstör verkligen allt, jävla huvudvärk. Det resulterar till att jag blir otrevlig och vill absolut inte prata med någon, stillasittandes och gör absolut ingenting.
Usch vad jag är nere nu!

Och det blir inte bättre av att jag måste gå upp imorgon kl. 8 och boka tid hos läkaren för både den återkommande huvudvärken och knäna.

Haha, märks det att jag mår dåligt eller?

Kommentarer
Postat av: C

Krya på dig :)

2008-07-10 @ 23:30:35
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test