BIGARRÅER

God kväll!

Sitter och smaskar på bigarråer just nu, det är så sjukt gott!
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Det var riktigt jobbigt att sitta där och knappast kunna prata och bara hosta hela tiden. Men det gick, det gjorde det. Kände att jag inte kunde sjukanmäla mig idag igen eftersom jag har gjort det i två dagar i rad nu. Göran skulle nog ta reda på vart jag bor och hunt me down!

Annars idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Vilat så mycket som möjligt, städat lite och tjötat med morsan.
Men imorgon blir det andra bullar. Då blir det fest för Kajsa som fyllde 18 den 21:a hemma hos Emma.
Ska bli skitkul, det kommer folk som inte jag har träffat på år och dagar känns det som.
Jag ska gå på stan innan jag åker dit för att försöka hitta en present till Kajsa, men jag tycker att presenter är så jävla svårt att hitta. Jag suger verkligen på det...
Något tips någon?

Ikväll blir en riktig tevekväll framför 3:an. Nu är det Pussycat Dolls, sen Project Runway och senare dubbelavsnitt av Sex and the city.
I love it!

Puss från en taggad Josefine som åker till Sunny Beach om SEX DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test